teens4ever
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

teens4ever

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مجنونة كووول
~:..مشرف..:~
مجنونة كووول

انثى
المشاركـات : 144
البلد : شايف اللفة على يمينك؟بعدين يسارك؟ ايووووووووه هذا بيتنا
العمل : خلاص بطلنا شغل!!
المزاج : زاحفة>خخخ

خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل Empty
مُساهمةموضوع: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 7:06 pm

خبر عاجل.:.وردنا الان من مخفر الشرطة
الابلاغ عن
خروج زعيط معيط من بيت عمته كجوجا
واوصافه كالآتي طويل عاتي يشبه البعاتي<<البعاتي=وحششششششششش Twisted Evil <<عاتي مخييييييف
منخيره ماصورة<<ماصورة=صنبور مياه
رجله مكسورة
عينه طافية لمبة Wink
مسطوول مرررررررررررة
ارجو من من يرى هذه المواصفات الاتصال من اقرب زبالة على الارقام التالية:
صفر صفر دبل زيرو
هعهعهعهعهعهعهعهعهعهعهعهعهعهع lol!
نيووووهاهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي What a Face
اللي يدخل ومايرد ما بشارك مرة تانية بالمنتدى ترا انا تعبت Evil or Very Mad
R3daljnob

ذكر
المشاركـات : 74
البلد : ليه اللقافه
العمل : عايش حياتي
المزاج : يؤؤؤؤ فـــلــــه

خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل Empty
مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 10:44 pm

مشكووووووووووور ه على الموضع الحلو بس ما تعرف هذا المطلوب خخخخخخخ

لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا تروحين من المنتدى انتي شمعه المنتدى اذا رحتي بيطفي
ما عليك صح انو مافي الا انا ومستر ام بي كيو وايه الي نرد عليك

بس ايش تسوي انا عارف انك تبين الاعضاء الثانين يردون عليك

لكن اغلبهم انا اعرفهم ره اغسلي يدك منهم سكرانين ما منهم فايده

مستشفى كنتاكي/سكران+يخرب المنتدى اذا هو رد او كتب موضوع

ابو فهد/ما ادري ايش جابه ماله داعي

ذا بج رايتر/ والله الواد هذا كوول بس ما ادري ايش ضروفه

مستر اكس مان/هههه خليه ياكل بعدين يفكر يرد

والبقيه صراااحه ما اعرفهم

تحياتي
مجنونة كووول
مجنونة كووول

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 10:58 pm

شكرااااااااااااااااااااااااااا
على ردك الحلوووووووووووووووووو زيك رعد
وباين ان محد غيرنا انا وانت ومستر واية
مفروض يسمونا انشط الاعضاء والله
وانت مشاء الله مشرف على كل المنتدى
هعهعهعههعهعهعهعهع
حتى مو مخليلنا منتدى واحد
ماشاءالله عليك lol! afro
R3daljnob

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 11:04 pm

هههههه مافي مشرف غيري اذا عندك اعتراض قولي عشان اجيب لك الشله Twisted Evil pirat

ههههه امزح بس اذا تبغي اشرااااف حاضر وربي انتي تستاهلي اداره مو اشراااف

انتي بس قولي وانا اكلم لك المدير santa lol! lol! afro
مجنونة كووول
مجنونة كووول

انثى

مُساهمةموضوع: هعهعهعهعه   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 11:13 pm

لا والله؟بتجيبلي الشلة ؟
والله انا عندي ثلاث احزمة بالتايكندو Cool Wink
جيبهم وبرجعهم لك باكياااااس Twisted Evil
هعهعهعهعهعهعهعهعهع
هذا مديركم راسه صمية كلمته من قبل قالي :نبيك تشاركين اكتر
وللحين احاول ازود مشاركاتي
وماشايفة تغيير لسه مسويني new teen No haha
R3daljnob

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 11:31 pm

من عيوني كم مجنونه عندي وحده بس لا لاتصدقي انو عندك احزمه اجيب لك ناس عرابجه

تكرانه عبييييييد خيلان

المهم اي قسم تبغين معاكي من قسم واحد الى ثلاث اقسام

وهذا كلو بواسطه من عندي ايش تبغي اكثر من كذا بس قولي اي قسم تبغين عشان اكلمو

يخليك مشرفه ذحين

سي يا
mr.mbq
~:..الــمــديـــر..:~
mr.mbq

ذكر
المشاركـات : 342
البلد : the love city
المزاج : متغير

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 11:45 pm

هااااااي

اولا شكرا على موضوعك رعد
ثانيا كم مره سالتك يا مجنونة كول على القسم ال تبغي تشرفي عليه
انا جاهز اخليك مشرف بس اختاري قسم وشاركي شوية فيه
اوك
تحياتي لاعضاء المنتدى
https://teens-4ever.hooxs.com
مجنونة كووول
مجنونة كووول

انثى

مُساهمةموضوع: اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسففففففففففففففففففففففففففففففففففففففةةةةةةةةة   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 05, 2009 6:45 am

مااااااااااااسترررررررررررررررررررررر
والله ماشفت سؤالك وين سالتني ماشفت اي سؤال
انا كنت امزح لا تزعلللللللللللللللللل ترى عندنا مااااستر واحد طيووووب
الله يخليك لا تزعل
يسلموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو رعووووووود
<<حلوة رعود هعهعهعهعهعهعهع lol!
الحين بقولكم انا براقب منتدى النكت اذا مافي مانع والاسلامي لان محد يراقبه
وتدرون انا لو علي الحين كان بتكون مشاركاتي صارت مية الحين بس والله كمبيوتري اذا سوى سباق مع سحفاء اهي بتصل النهايه وهو بكون مابدى
والله بطييييييييييييييييييييييييييييء مرررررررررررة
من جد انا اسفة Embarassed ياماااااااااااااااستر سامحني عنوني
Very Happy Very Happy
mr.mbq
mr.mbq

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 6:26 pm

مجنونة كووول كتب:
مااااااااااااسترررررررررررررررررررررر
والله ماشفت سؤالك وين سالتني ماشفت اي سؤال
انا كنت امزح لا تزعلللللللللللللللللل ترى عندنا مااااستر واحد طيووووب
الله يخليك لا تزعل
يسلموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو رعووووووود
<<حلوة رعود هعهعهعهعهعهعهع lol!
الحين بقولكم انا براقب منتدى النكت اذا مافي مانع والاسلامي لان محد يراقبه
وتدرون انا لو علي الحين كان بتكون مشاركاتي صارت مية الحين بس والله كمبيوتري اذا سوى سباق مع سحفاء اهي بتصل النهايه وهو بكون مابدى
والله بطييييييييييييييييييييييييييييء مرررررررررررة
من جد انا اسفة Embarassed ياماااااااااااااااستر سامحني عنوني
Very Happy Very Happy

لالا انا ما ازعل منك ابدا وانت تستاهلي تكون مشرفة
تحياتي
مجنونة كووول
مجنونة كووول

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 7:47 pm

ثانكيوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
لاحلى مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتترررررررررررررررررررررررررررررر
يسلمووووووووووووو عنووووووووووووني الله يعطيك الف عاقية والحين بتشوفوا
والله لاخلي راسكم يوجعم من اسمي راح بتشوفوا اذا ماخليت المنتدى ينملي بمواضيعي
نيوهاهاااااااااااااااااااااااااااااااااي Twisted Evil
سي يو Wink
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى
المشاركـات : 187
البلد : egept
العمل : student
المزاج : baaaaaaad

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالأحد مايو 10, 2009 12:56 am

أيه يا رعد ايه يا مجنونه ماشفتش هظار تقيل كده قبل كده ماوصلتش للتايكوندو يامجنونه والشله يارعد ولا هو على شان اسمك رعد وهى اسمها مجنونه عايزين تكونوا اسم على مسمى خخخخخخ Laughing
ماتزعليش يامجنونه انا اه ماجربتش اتعب فى موضوع ومحدش يرد عليا علشان انا لسه مابدأتش فى كتابة المواضيع بس لازم تعملى حساب لظروف الناس محدش عارف..........
مبروك على الاشراف وانتى بجد تستحقيها cheers وربنا معاكى ومع كل المشرفين بس ياريت ماتخدوش عنى فكره انى عضو كسلان انا ربنا يعلم مش حايشنى عنكم الا الشديد القوى وخلوكم عارفين ده على طول ومحدش يزعل على فكره انا مفهمتش حاجه خالص من الموضوع بتاعك No No ماتزعليش بس يمكن علشان لهجتك فى العربى مش مصريه Embarassed على العموم انتى مواضيعك كلها حلوه ودى مش مجامله Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
أيه اوayaa الاتنين انا . Laughing خخخخخخخخخخخخخخ
R3daljnob

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 11, 2009 12:05 am

ayaa كتب:
أيه يا رعد ايه يا مجنونه ماشفتش هظار تقيل كده قبل كده ماوصلتش للتايكوندو يامجنونه والشله يارعد ولا هو على شان اسمك رعد وهى اسمها مجنونه عايزين تكونوا اسم على مسمى خخخخخخ Laughing
ماتزعليش يامجنونه انا اه ماجربتش اتعب فى موضوع ومحدش يرد عليا علشان انا لسه مابدأتش فى كتابة المواضيع بس لازم تعملى حساب لظروف الناس محدش عارف..........
مبروك على الاشراف وانتى بجد تستحقيها cheers وربنا معاكى ومع كل المشرفين بس ياريت ماتخدوش عنى فكره انى عضو كسلان انا ربنا يعلم مش حايشنى عنكم الا الشديد القوى وخلوكم عارفين ده على طول ومحدش يزعل على فكره انا مفهمتش حاجه خالص من الموضوع بتاعك No No ماتزعليش بس يمكن علشان لهجتك فى العربى مش مصريه Embarassed على العموم انتى مواضيعك كلها حلوه ودى مش مجامله Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
أيه اوayaa الاتنين انا . Laughing خخخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخ والله ما فهمت شي لا تزعلي بس اقلك الحقيقه انا عندي حل المفروض كلنا نتكلم لغه عربيه فصحى او انقلش بس العربي احسن عشان نفهب بعض

المهم مشكوره على ردك

وعقبالك على الاشراف من لك هديه بلس بشرط زيدي مشاركاتك شويه وراح اخليك مشرفه

اووووك

يلا تشااااو

geek geek geek geek geek geek geek scratch scratch scratch lol! lol! afro
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 11, 2009 4:38 pm

قبل أى حاجه انتى كاتب حاجات تأكد انك راسب فى الاملاء. استلم بقى.(أو انقلش)اكيد قصدك انجليش(نفهب بعض)طبعا قصدك نفهم بعض(بلس بشرط) بلس Question بلس دى محل كشرى عندنا خخخخخخخخ.اكيد قصدك بس بشرط Exclamation Exclamation Exclamation
اظن بعد الى قرأته ده ماينفعش نتكلم عربى خخخخخخخخخخالصصصصصصصصصص Sad وبعدين احنا المصريين الغه العاميه عندنا صعب تتكتب علشان انتوا مش هاتفهموها كل واحد فى المنتدى من بلد مختلفه تقريبا.وكلكم بلد عربيه مفيش غيرى من مصر farao Crying or Very sad يبقى مافيش حل غير انى اتعلم لغتكم ولو اتكلمنا لغه عربيه يبقى انتحااااااااااار ومش هانفهم حاجه تقريبا والانجليزى بتاعى مش لدرجة انى اكتب تعليق او موضوع Embarassed انا لسه فى تانيه اعدادى. يعنى هايبقى اخرى
THANK YOU FOR YOU
.شوفولكوا حل بقىىىىىىىىىىىىىى Mad Mad

يارب تكون فهمت.اقولك اقرأ الموضوع تانى براااااااااااااااااااااااااااااااااحه لو مفهمتش وربنا معاك study
mr.mbq
mr.mbq

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 11, 2009 8:24 pm

هااااااي
كيفكم اخباركم...
ما تهم اللغة لاننا كلنا عرب وكل واحد يكتب الي يريحه هاذا راي
تحياتي
see you
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالإثنين مايو 11, 2009 9:12 pm

تمام والحمد لله ..........
اكيد كلنا عرب بس كتير مش بنقدر نفهم كلام بعض ........مش مهم.... نحاول Rolling Eyes Rolling Eyes
R3daljnob

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 12, 2009 2:13 am

ayaa كتب:
قبل أى حاجه انتى كاتب حاجات تأكد انك راسب فى الاملاء. استلم بقى.(أو انقلش)اكيد قصدك انجليش(نفهب بعض)طبعا قصدك نفهم بعض(بلس بشرط) بلس Question بلس دى محل كشرى عندنا خخخخخخخخ.اكيد قصدك بس بشرط Exclamation Exclamation Exclamation
اظن بعد الى قرأته ده ماينفعش نتكلم عربى خخخخخخخخخخالصصصصصصصصصص Sad وبعدين احنا المصريين الغه العاميه عندنا صعب تتكتب علشان انتوا مش هاتفهموها كل واحد فى المنتدى من بلد مختلفه تقريبا.وكلكم بلد عربيه مفيش غيرى من مصر farao Crying or Very sad يبقى مافيش حل غير انى اتعلم لغتكم ولو اتكلمنا لغه عربيه يبقى انتحااااااااااار ومش هانفهم حاجه تقريبا والانجليزى بتاعى مش لدرجة انى اكتب تعليق او موضوع Embarassed انا لسه فى تانيه اعدادى. يعنى هايبقى اخرى
THANK YOU FOR YOU
.شوفولكوا حل بقىىىىىىىىىىىىىى Mad Mad

يارب تكون فهمت.اقولك اقرأ الموضوع تانى براااااااااااااااااااااااااااااااااحه لو مفهمتش وربنا معاك study

الاملاء عندي مررره ممتاز حتى اسألي متسر ام بي كيو

بس انا كتبت الرد مره مستعجل

المهم القلوب عند بعضها وانت فهمتيني

وانا فهمت ردك الاخير كله ولا كلمه ما فهمتا اذا ما تبغواا عربي فصيح

انت عادي تكلمي مصري بس لا تشبكي الحروف في بعض عشان نعرف نقرأ خخخخخ

واذا ما قدرتي عادي مع الايام نتعود على لغتك مو مشكله المهم ما تزعليش منا

اوووك يا ايه

اذا موافقه قولي

يلا

انتضر ردك santa santa
mr.mbq
mr.mbq

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالجمعة مايو 15, 2009 8:16 pm

يا ناس خلاص سكرو على الموضوع كل واحد يتكلم باللغة الي تريحه اوكي
see you
مجنونة كووول
مجنونة كووول

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالجمعة مايو 22, 2009 1:18 am

ماشااااااااااء الله
موضوعي صار دردشة
اقول علبة الدردشة بره روحوا تحجوا فيها
وبصي بقى يا ايه
انا اتكلم كللللللللل اللهجات العربية و بلا تفاخر
حتى المصري
اصلا انتو فوقنا على طولو ومن قارة وحدة يعني عادي فيكي تتكلمي معاي مصري
وانا نص صديقاتي من مصر عادي يعني
اوكي
يلا انا امزح وياكم غلاي
Cool
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر
المشاركـات : 108
البلد : مصر
العمل : طالب
المزاج : حسب الحاله

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالجمعة مايو 29, 2009 7:28 am

بجد موضوع ظريف وبالنسبه لللغه فا اي حاجه وبلاش التدقيق ده يا ايه بس موضوع ظريف بس حنافيه دي من مصر مش كده
مجنونة كووول
مجنونة كووول

انثى

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل   خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل I_icon_minitimeالجمعة مايو 29, 2009 2:23 pm

لا عادي حنفية حتى عندنا تنقال
مشكووووووووور على الرد يالغالي

خبر عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجلللللللل
صفحة 1 من اصل 1