teens4ever

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

مين السبب؟

من السبب فى المعاكسات؟
الولد
33%
 33% [ 1 ]
البنت
67%
 67% [ 2 ]
مجموع عدد الأصوات : 3

كاتب الموضوعرسالة
ayaa
Cool Teen
Cool Teen

انثى
المشاركـات : 187
البلد : egept
العمل : student
المزاج : baaaaaaad

مُساهمةموضوع: مين السبب؟   الثلاثاء مايو 26, 2009 8:59 pm

مين السبب من وجهة نظركم(ومن غير تحيزات)فى مشكلة المعاكسات بأنواعها فى الشارع فى التليفونات مين السبب البنت أم الولد Question
وعايزه كل الاعضاء يشتركوا لأنه موضوع مهم جدا ومنتشر جدا جدا Evil or Very Mad Evil or Very Mad

وعندى أقتراح لو تتقبلوه وهو أنشاء بوابه فى لمنتدى لمشكلات المجتمع لأنى بصراحه لم أجد مكان
أضع فيه الموضوع ورجاء القبول يامستر ويارب تكون فهمت قصدى أنا كتبت بالغه العربيه الفصحى شويه لكى تستطيع فهمه Razz
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اياد
Cool Teen
Cool Teen

ذكر
المشاركـات : 108
البلد : مصر
العمل : طالب
المزاج : حسب الحاله

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الأربعاء مايو 27, 2009 7:02 pm

حرام عليك يا ايه دا انا كنت محضرو وبجهز في و انت بالسهوله دي تحضري دا انت لو كنت استنيتي يوم كنت حتلقي بش مش مشكله في مواضيع تاني كتير بس ع الله تسبقيني هههههههههههه بس هو موضوع حلو جدا بس اظن ان ده مش مكانو ماع علينا وانا من نظري ومن غير تحيز انهم الاثنين بس 70% علي البنت 30% علي الولد لان البنت بتبقي لبسه لبس مش ولابد يعني ديق او مبين مفاتنها وعندنا الموضوع ده كتير في مصر والغردقه كمان علشان تقليد السياح بس لو البنت لبست كويس محدش حيكلمه وده بيحصل قدامي مع زميلي مش صحابي ( خدو بلكم )تكون البنت اموره ولبسا لبس محترم بنكلم بعضنا بس بصوت منخفض او كل واحد في سره اما لو كانت البنت جسمه شديد ( يعني دي لختنا ) الصراحه بتتعاكس بس مش مني لاني مبحبش اعاكس خالص بنت محترمه او غير محترمه بس انا مكدبش عليكم انا كم مره عكست بس المعكسه بلطف جدا جدا لدرجه انه ممكن ترد عليه رد لطيف وبنات اعرفها كويس وبيكون علي عادي لبسها شكلها.....ألخ بس مش مبين جسمه لاني مبحش البنات دي وبكرهم كره العمه بس بكون لوحدي او مع واحد صحبي علشان متكسفش بس كم مره يتعدو علي الصوابع 4 او 5 بس مش معكسه قله ادب لانهم كلهم بنات اعرفهم كويس ممكن قرايب او تربطنا علاقه (مع اهليهم او اهلها صحاب اهلي ) يعني مبتعتبرش معكسه اما الولد اصلا المفروض اصلا مش يعاكس لان كل واحد ميردهاش لاختو او لمراتو او بنتو فالمفروض منعملهاش والمفروض علي العلام ميأيد حاجه زي دي او يخلي الفنانين يعملوها والمفروض دي كمان جريمه يعاقب عليها القنون بس يعاقب بجد وارجو انك تكوني فهمتي وجه نظري وارجو الرد علي كلامي ولو حتي بالاعتراض ويسعدني اني اول واحد ارد علي الموضوع( واسف علي الاطله )
ayaa
Cool Teen
Cool Teen

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الأربعاء مايو 27, 2009 8:07 pm

ماهو أنا ملاقتش مكان تانى للموضوع لوتقرأ أخر حته من الموضوع تحت خالص هاتعرف ده( معلش )أنا ولاأنت المهم الموضوع أتطرح فى المنتدى وخلاص وأنا موافقه على وجهة نظرك بس فى تعليق صغير 70 % للبنات مش حرام ولاأيه أنا عن نفسى عارفه أن لبس لبنات مستفز شويه ودا بيدايقنى شخصيا لما بحس أن البنات ألى زيي مظلومين بسببهم وغير أن أصلا اللبس دى ألى موجود دلوقتى وبنعانى علشان نلاقى ألبس المحترم وأنا فعلا بلاقى أن ببقى لو أنا وصحبتى ماشيين ومعانا بنت لبسها مش كوييس بيبقا الكلام موجه ليها وسعات بيبقى كلام تريقه على اللبس الديق بس مش لدرجة 70% للبنات وعلى فكره أنا صحبتى رقم واحد بين صحابى( زى مابتقول أنتى على صحبك) رأيهامن رأيك بس المشكله أن الموضوع دلوقتى بقى شامل المحترمين وغيرهم ودى المشكله فابقى 50% للبنات 50% للولاد وربنا يهدى الاتنين ورغم أنى بنت ألا أنى باشوف بنات بتعاكس ولاد يعنى الطرفين مفيش حل فيهم وبعدين عايزه أقولك أن أنا وأصحابى بنلبس محترم جدا ومحجبين وكل حاجه بس مافيش فايده وفى بنات بتحب تتعاكس جدا علشان بيحسوا أن هما حلوين بس أنا شايفه أن الولاد مش بعاكس بغرد أنه يفهمها أنها قمر بس الحقيقه معرفش بيعكسوا ليه وهو صحيح أيه الغرد من المعكسات يعنى بما أنك ولد
اياد
Cool Teen
Cool Teen

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الخميس مايو 28, 2009 5:35 am

علي فكره انا كنت حيران في النسبه الاول كانت 50% وبعدين 60% وبعدين خالص 70% بس برضو هي النسبه ما بين 60 الي 70 % بس مش 50% لان الاجزاء الاكبر علي البنات وده رأي واللبس الموضه المش ضيق موجود وفي بنات بشفها لبسها اخر صيحه بس مش ضيق وبيبق جميل جدا والولد اكيد بيعاكس علشان اللبس الضيق اصل الحجاب مش بيمنع المعكسه اما عن المعكسات عندنا فهيا موجود طبيعي وكمان ازيد في المناطق اللي هي فيها البنات بيلبسو لبس زي الاجانب ( تقليد ) زي الممشه (منطقه ) بس المفروض الولد ميعكس خالص اما لو حد جي قلو دي زي اختك فالرد بكون انا اختي مش بتلبس كده فا انا بنصح البنات انها تلبس لبس علي الموضه بس مش ضيق
ayaa
Cool Teen
Cool Teen

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الخميس مايو 28, 2009 7:00 am

أنا عارفه موضوع ألبس الموضه وواسع وكل حاجه ودا ألى أنا بعمله بس بجد عندى كل المحلات مش بتبيع الواسع كتير وسواء معاكسات ولا لأ لازم نلبس لبس واسع ودا دين أما الحجاب فهو دلوقتى مبقاش حجاب الصراحه الحجاب زمان مش طرحه وبس كان شرط البس المحترم دلوقتى بقت البنات خارجه من بتها بتقول يارب أتعاكس Exclamation بس سدأنى يمكن عندكوا مش كده عندى أنا مش فارقه مع الولاد محترمه لبسهاواسع ولا لأ المهم بيعاكس ويبقى عايش حياته (بس بصراحه دا مش بيحصل كتير ودا ألى بلاحظه فى بعض الولاد بنت مش محترمه معديه تلاقى الدحك والمعاكسه والتريقه شغالين ولما بنت محترمه تعدى بعدها تلاقى مفيش أى حاجه من دى) بس بردوه ماقولتليش ليه بتعاكسوا البنات أصلا وبعدين أنت قولت لما تعدى بنت محترمه بنتكلم بصوت منخفض أو فى سرنا معنى كده أنكم مابتسبوش حد فى حالوه يبقى بقى ماتقولوش من60%ل70%على البنات .أرحمونا بقى ماأحنا بنتدايق علشان عارفين أنكم مش بتعدوا حد غير لما تدونوا عليه ملاحظات ودى حاجه تخنق أنا كمان عندى شارع هو مش شارع بالظبط هو حى بس الرئيسى فى محفظتى زى وسط البلد كده الولاد بتبقى فيه بس علشان البنات .طب قولى بقى بما أنك ولد أعمل أيه أنا وزميلى أما أننا محجبات بحق فى الحجاب والملابس الموضه الواسعه والمحترمه وبنمشى تقريبا بصين فى الارض ومش بنتحك بصوت عالى فى الشارع نعمل أيه فيكم ياولاد Question
اياد
Cool Teen
Cool Teen

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الخميس مايو 28, 2009 7:53 am

لا مش قصدي قصدي ان مش بنضيقها ولا حاجه يعني مثلا لما تكون اموره بنقول مثلا ( الله البنت دي اموره وواسيمه ) يعني اعجاب بس عمرنا ما بنديقها طول ما هي محترمه لانه كده بيقتي زي اختي ومحدش ليه حجه بس والله ما بنضيقه دا بالعكس لو حد ضيقها مننا بنعترض عليه ودا طبيعي ان الواحد يعجب ببنت اموره لان الانسان بيعجب بأي حد في الشارع ودول زميلي وبالنسبه لاصدقائي فا محدش فا مش بيعكس لاني ممكن اتايق منهم وامشي وهما عارفين كده فا محدش بيعاكس بس لو بنت لبسها مش محترمه طبيعي حيبوصو لجسمها وانا من طبيعت خبرتي مع صحابي بيعكسو الي لبسهم ضيق ويحبو يتعاكسو وفي بنات انا اعرفه بتفرح اوي لاما بتتعاكس وانا بنصح البنات انها تلبس لبس محترم شويه وعلي الموضه برضو وتمش محترمه شويه في الشارع وبلاش الضحك بصوت عالي والهزار في الشارع وتمشي عادي خالص ومتديش اي اعتبار للي بيعكسه ولو بنظره علشان يعرف بعدين انها محترمه و المفروض كمان القانون يعاقب علي المعكسه وارجو انك تكوني فهمتي قصدي واسف علي الاطاله وارجو الرد ولو بالمعارضه Very Happy
ayaa
Cool Teen
Cool Teen

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الخميس مايو 28, 2009 12:29 pm

لأ معاك طبعا ونصحتك أنا عن نفسى بعملها بس ربنا يهدى الباقى flower
اياد
Cool Teen
Cool Teen

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الجمعة مايو 29, 2009 5:51 am

يارب يهدي الباقي وانا مستغرب علي العضاء اللي مش عايزه ترد علي اي موضوع مع ان المنتدي جميل وابقي متنسيش المنتدي بالمواضيع الجميله دي واوعي تخدي مواضيعي تاني هههههههههههه بهزر متزعلش مني ( كلمتك ) هههههههههههههههه lol!
مجنونة كووول
~:..مشرف..:~

انثى
المشاركـات : 144
البلد : شايف اللفة على يمينك؟بعدين يسارك؟ ايووووووووه هذا بيتنا
العمل : خلاص بطلنا شغل!!
المزاج : زاحفة>خخخ

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الجمعة مايو 29, 2009 3:33 pm

اووووووووووو
والله انا عن نفسي احب اتعاكس
تدري ليه
عشان امسك اللي يعاكسني اكسره تكسير
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
والله انا كثير سويتها
<<---الاخت معلمة بالتكسير Cool

انا عن نفسي النسبة نص نص
لان
البنت يامة لابسة ضيق وماشية
تتعوج

ولازم يعني الولد ذا صايع
فالاتنين غلطانين

شكرا موضوع نايس
وننتظر جديدكك خيتوووووووووووو lol! lol!

Cool Teen
Cool Teen

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الجمعة مايو 29, 2009 6:57 pm

والله مافهمت شى.بصراحه أنا مفهمتش بس أنا يتهيألى أنك قولتى أنك شايف أن للبنات 50%والولاد50% وأنك بتحبى تتعاكسى أكتر من كده (ماتلاقيش) يعنى هو ممكن يكون فى أخطاء فى الكتابه وعندى سؤال هو يعنى أيه خيتووووووووو متزعليش بس أنتى عارفه فى شوية كلام أنا ممكن مافهمهوش
اياد
Cool Teen
Cool Teen

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الجمعة مايو 29, 2009 7:29 pm

ايه يا ايه انت مفهمتيش ولا كلمه دي لغتها سهله بس في شويه كلمات بس انا فهمت هي عايزه تقول ايه وشكله مكسره الولاد كلهم في بلدها والولاد خايفين منها هههههههههههههههه study
ayaa
Cool Teen
Cool Teen

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الجمعة مايو 29, 2009 7:33 pm

لأ هى عندها لغه غريبه شويه أصلها مش مصريه وبعدين أنا فهمت موضوع أنها مكسره الولا أهى دى البنات ولابلاش
مجنونة كووول

انثى
المشاركـات : 144
البلد : شايف اللفة على يمينك؟بعدين يسارك؟ ايووووووووه هذا بيتنا
العمل : خلاص بطلنا شغل!!
المزاج : زاحفة>خخخ

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الجمعة مايو 29, 2009 8:51 pm

طيب
اولا خيتو معناها يا اختي+وووووووو هههههههههههههههههه

بصي متفهميش غلط انا قلت اني بحب اتعاكس علشا ن اضرب بالالم ههههههههههه

هييييييي اياد مش معناها انهم بيخافوا ياريت لو يخافوا لا بيكلوا ولا بيملوا تضربهم
النهاردة يجو وراك بصراحة
انا بقيت بضحك وبمشي على طول
لان ده اسمه تخلف وعبط
وبعدين واحد مرضان انا امرضه زياده ليه خليه مسخرة
ههههههههههههههههههههه
متشكري على الموضوع المية مية
(ولا فراخ الجمعية) lol!

~:..الــمــديـــر..:~

ذكر
المشاركـات : 342
البلد : the love city
العمل : عايش حياتي
المزاج : متغير

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الأربعاء يونيو 03, 2009 12:06 am

واااااااااااااااااو موضوع هائل
تشكري عليه يا اية واحب اقلك انه في قسم خاص لمشاكل المراهقين العامة
المهم ان احط نسبة وهي غالبا الشباب يعاكسو البنات 70% بس ما يعاكسو البنت الا اذا اعطتهم اشارة يعني:
تضحكلهم تبتسملهم تطالع عليهم من بعيد لبعيد والشاب طبعا ما يستنا Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil
طيب اعصابك يا مجنونة تكسري روس الناس خلاص بطلنا شغلة المعاكسات
اكرر شكري لاية على الموضوع النايس واشكر الاعضاء الي يشاركو معانا
see you
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://teens-4ever.hooxs.com
ayaa
Cool Teen
Cool Teen

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الخميس يونيو 04, 2009 2:58 am

ألف شكر ليك على ردك بس أنتوا كلكم شايفين أن دى مش المكان المناسب ويامستر عايزنى أضع الموضوع فى مشاكل المراهقين العامه ماهو دى مش مراهقين وبس دا كلوا وأنا فى الأول أول الموضوع كتبت ليك أن لو ممكن تضع باب لمشاكل المجتمع بس شكرا ليك على تشجيعك الظريف ده وردك نور الموضوع
mr.mbq

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الخميس يونيو 04, 2009 6:01 pm

ayaa كتب:
ألف شكر ليك على ردك بس أنتوا كلكم شايفين أن دى مش المكان المناسب ويامستر عايزنى أضع الموضوع فى مشاكل المراهقين العامه ماهو دى مش مراهقين وبس دا كلوا وأنا فى الأول أول الموضوع كتبت ليك أن لو ممكن تضع باب لمشاكل المجتمع بس شكرا ليك على تشجيعك الظريف ده وردك نور الموضوع

طيب اوكي يا اية طلباتك اوامر
تم انشاء منتدى خاص بمشاكل المجتمع العامة
ayaa
Cool Teen
Cool Teen

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الخميس يونيو 04, 2009 6:14 pm

مرسيييييييييييييييييييييييييييييي يا مستر بجد شكرا شكرا ألف شكر Razz Razz Razz
mr.mbq

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟   الخميس يونيو 04, 2009 6:38 pm

عفوا وانا بالخدمة

مين السبب؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف اهتم ببشرتى واعمل الميكب
» اذا احببت شخص فدعه يذهب..]اذا عآد فهو لك!!
» احببتك بصمت
» لماذا احببتني
» إلي من احببته وخانني وتركني حزينه