teens4ever
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

teens4ever

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ساعدونيييييييييييييييييي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى
المشاركـات : 187
البلد : egept
العمل : student
المزاج : baaaaaaad

ساعدونيييييييييييييييييي Empty
مُساهمةموضوع: ساعدونيييييييييييييييييي   ساعدونيييييييييييييييييي I_icon_minitimeالأحد مايو 24, 2009 7:16 am

عايزه منكم نصيحه أنا عندى أمتحانات كمان 3أيام ومش عارفه أحفظ study خالص لان مخى علمى مش أدبى وأغلبية المواد حفظ (لغه عربيه ودرسات وعلوم وتكنولوجيا ودين وكمبيوتر وتربيه فنيه) ومفيش مواد غير الرياضه والانجليزى بس بحب اذاكرهم والدرسات بكرها ومتعقده منها (مع العلم أن مستوايا الدراسى متفوقه وخيفه مستوايا ينزل )سعدونى أرجوكم Crying or Very sad Neutral pale
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر
المشاركـات : 108
البلد : مصر
العمل : طالب
المزاج : حسب الحاله

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونيييييييييييييييييي   ساعدونيييييييييييييييييي I_icon_minitimeالإثنين مايو 25, 2009 1:24 am

انا زيك كده ومحبش المواد الادبيه بس لازم اذاكر وانت ضروري تعملي جدول لمواعيد الدروس والمذكره وتحددي وقت للمذكره وحولي تنوعي في المواد اما بالنسبه للعربي فانا بالنسبالي النصوص والنحو اصعب حاجه ومظاهر الجمال حاولي تبصي علي المظهر الجمالي وتحفظيه وتطلعيه من الايه او النص وتحفظ مكانو حتي النهايه وعيديهم تاني وبعدين تطلعي انت لوحدك المظاهر من الايه ومن غير غش ههههههههههههههه وهاكذا اما للنص او الايه فأحفظيه جزء جزء وتكرري حفظهم لخايت ما تحفاظيهم وانت ان شأ الله حتحفظيهم والدراسات حولي تلخصيها علي قد ما تقدري وذكريهم بس انا كنت عايز اعفر انت في سنه 2 وله لا لاني انا في 2 وممكن ابعتلك ملخصات الدراسات بس انا في عام مش خاص ومتتربكيش او تسرحي انت وبتذكري ارجو اني كنت افتدك واي استفسار انا حبقي موجود كل ما اكون فاضي بعد الامتحانات وابدأ الشغل في المنتدي بقي
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونيييييييييييييييييي   ساعدونيييييييييييييييييي I_icon_minitimeالإثنين مايو 25, 2009 4:05 pm

thank you ليك يا أياد. شكرا بجد أنا فى تانيه وعتدى مذكرة درسات وفى مدرسه عام بس أنا من النوع ألى صعب أحفظ ولازم معنوياتى تكون مرتفعه ودى طبعا مش موجود لان مستوايا نزل السنه دى ومطلعتش من الاوائل Crying or Very sad وخيفه ينزل أكتر هو أنتى أمتحاناتك تبدأ يوم الثلاثاء Question أنا هبدأ كده ربنا معايا ومعاك وشكرا لنصحتك أوىىىىىىىىىىىىىىىىىى
ومستنيه أنا كمان أخلص أمتحانات وأشتغل فى المنتدى بقى هههه

شاااوووو............................................ lol!
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر
المشاركـات : 108
البلد : مصر
العمل : طالب
المزاج : حسب الحاله

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونيييييييييييييييييي   ساعدونيييييييييييييييييي I_icon_minitimeالإثنين مايو 25, 2009 6:32 pm

اموت واعرف انتي ليه بتكلمني بالمؤنث انا ولد والله وانا حخلص يوم الاربع يعني قبلك بس انا زيك كده مستوايه نزل السنادي معرفش ليه بس السنه دي صعبه شويه وانا الحمد لله جوبت كويس وربنا معايه والي بيمتحن وانا علي فكره بفضل برضو الانجليزي والرياضه وبالزات الهندسه في البراهين يعني زيك وان علي فكره مبعرفش اذاكر ليله الامتحان بس انت منين
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونيييييييييييييييييي   ساعدونيييييييييييييييييي I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 12:11 am

دحكتنى والله .أنا مش قصدى أنتى ولد يعنى مش قصدى الياء تحتها كسره قصدى فوئيها فتحه.وعلى العموم بالنجاح أنشاء الله وأدعيلى أنا هابدأ بكره.وبموت فى حاجه أسمها برهان وبرهانى ممتاز ودى بفضل المستر بتاعى .وأنا من السويس يعنى نفس البحرالاحمر بردوه flower ..ومش بعرف أذاكر ليلة الامتحان بس مأدرش ماذاكرش ودى لحاجه الوحيده ألى بعملها غصب عنى Evil or Very Mad
مجنونة كووول
~:..مشرف..:~
~:..مشرف..:~
مجنونة كووول

انثى
المشاركـات : 144
البلد : شايف اللفة على يمينك؟بعدين يسارك؟ ايووووووووه هذا بيتنا
العمل : خلاص بطلنا شغل!!
المزاج : زاحفة>خخخ

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونيييييييييييييييييي   ساعدونيييييييييييييييييي I_icon_minitimeالجمعة مايو 29, 2009 3:24 pm

السلام عليكم
والله مع اني كنت حالفة ماارد على مواضيع
لاني زعلانة وماخدة على خاطري من كل الاعضاء
بس حبيت اساعدك
اولا:
نامي بدري
يعني الساعة تسعة بالكتير تفضلي صاحية
ثانيا:
اصحي بدري قبل ماالشمس تطلع
وصلي الصبح حاضرا واقعدي ذاكري
مواد الحفظ بس
ثالثا:
قللي من القهوة والشاي اذا بتشربيهم
مو كثير عشان الكافيين
وكثري من الفواكه والخضر
رابعا:
ميييييييييييييييييييييييييييية
لازم تشربي مية لان ده كمان بياثر على التركيز
والدماغ نصه مية او تلت ارباعه

وانشاءالله اكون افدتك
اختك
مجنونة كوووول
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونيييييييييييييييييي   ساعدونيييييييييييييييييي I_icon_minitimeالجمعة مايو 29, 2009 7:06 pm

أممم..حل نظام التأنيب ده رغم أن أنا ألى برود على مواضيعك وعلى العموم شكرا على النصيحه

ساعدونيييييييييييييييييي
صفحة 1 من اصل 1