teens4ever
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

teens4ever

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب في سن المراهقه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر
المشاركـات : 108
البلد : مصر
العمل : طالب
المزاج : حسب الحاله

الحب في سن المراهقه Empty
مُساهمةموضوع: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 19, 2009 9:11 am

هل يوجد حب في سن المراهقه انا كنت عاوز اعرف رأي كل واحد فيكو ومن غير تحيز والمجروح بلاش تخرج الكره في رأيك اوك؟؟
mr.mbq
~:..الــمــديـــر..:~
~:..الــمــديـــر..:~
mr.mbq

ذكر
المشاركـات : 342
البلد : the love city
العمل : عايش حياتي
المزاج : متغير

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالأربعاء مايو 20, 2009 2:07 am

يا سلام عليك على هالموضوع الرائع الي سبقتني فيه
الحب في سن المراهقة
احب اقلك اكيد في حب بالمراهقة
الحب في المراهقة شيء رائع اذا كان الطرفين متفاهمين وعندهم اشياء كتييير مشتركة
هادا من وجهة نظري
وبشوف اراء كل الاعضاء
باااااي
https://teens-4ever.hooxs.com
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى
المشاركـات : 187
البلد : egept
العمل : student
المزاج : baaaaaaad

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالأربعاء مايو 20, 2009 8:42 pm

اكييييييييييييييييييد طبعا .مش من عاداتنا كا مصريين يبقى الحب على المكشوف بين اتنين يعنى الى يحب المفروض يحب فى سره ماعلينا اكيد فى حب فى سن المراهقه دى شئ مربوط بالسن ده بس فى ناس بتقول انوا مش حقيقى بس انا من وجهة نظرى حقيقى جدا وبجد شكرا على الموضوع الهايل
ده
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر

مُساهمةموضوع: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالخميس مايو 21, 2009 2:55 pm

[انا متفق معاكم جدا وده كان رأي بس كنت عاوز اقول حاجه ل ايه كلامك صح 100 في 100 عندنا في مصر الكلام ده عيب بس برضو مش كل الشباب بيحبو بجد في اللي بيكون واخد البنت تسليه او العكس وعلي فكره انا حتي الان محبيتش بسبب اني مش لاقي البنت الي تناسبني وتكون متفهمه معايه وبتحب بجد وتكمل معايه وشكرا علي الردود الجميله دي
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالخميس مايو 21, 2009 6:13 pm

انا مكونتش اعرف انك من مصر ما أختش بالى بس انا عندى رأى لسه بدرى اوى على شان تدور على وحده تكون متفقه معاك وبعدين هو أنتى ماترضهاش على اختك انا عرفه ان نيتك خير بس انا مش قادره اتصور ان ممكن بنت تتكلم مع شاب من ورا اهلها ما اكيد اهلها مش هايوافقوا أما موضوع انك تحب ده شئ وارد انك تحب أى بنت تشوفها فى الشارع ودى بيتوقف على شخصيتك نصيحه منى أصبر شويه أنتى أكيد عندك صحاب ولاد مروا بحجات زى دى وكانوا فاكرين انهم هايفضلوا مع بعض فى النهايه وفى الاخر بيتفركش الموضوع على أتفه الاسباب حاول تستفاد من تجارب الناس على شان تأمن نفسك. وعلى أد ماهوا حقيقى على أد تفكرنا وسننا شايفينه حقيقى ومسدقينه بس دايمن بيخلص بسرعه يعنى حب مراهقه ويدوم الى الابد نااااااااادر جدا ومش الولاد بس الى بيخدوها تسليه البنات كمان دى فى بنات بتعرف تلاته فى وقت واحد والولد من دول يبقى فاكر نفسه جامد وهو لامؤخذه مختوم على أفاه اسفه بس دى الحقيقه وبعدين هوالبنت تخصر سمعتها على شان حاجه يا عالم نهايتها ايه وبعدين حتى لوبتحبها وبتحبك تفتكر اذاى هاتبقى محترمها وهى زى مابيقولوا ماشيه معاك مازيها زى غيرها فى نظر الناس وأصحابك كمان. أنا عمرى ماكنت موافقه على حاجه زى دى انا عارفه ان دى حاجه مش بأدينا بس مش علشان كام يوم نضيع مستقبلنا خاصة الدراسه دى بيأصر عليها مافيهاش حاجه لما تعيش حياتك وتتعامل مع حبك كأنه دور أنفلوانزا وهيطول شويه بس فى النهايه هايروح دى سننا لازم نعرف نعيشه صح على فكره الحب فى السن ده ممكن يأدى فى بعض الحالات ألى الانتحار ودى لما يبقى بجد ومش قادر تنساه والاكتأب دى ملازم للحب طب ليه تودى نفسك فى دهيه انا طولت عليك بس انتى طرحت موضوع مهم جدا كان لازم يبقى موجود فى منتدى زى ده وانا مستنيه ردك على الى كتبته بكل صراحه حتى لو كان معارض
see youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu flower
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالسبت مايو 23, 2009 6:12 pm

انا اصلا عمري ماححب في السن ده لاني عارف انو حب مراهقه واسمو (حب طفولي) وانا لما ححعمل حاجه زي كده حفكر بالعقل الاول لان كل حاجه بتتعمل في السر وميباقش الانسان عايز حد يعرفها بتبقي حرام وانا لو عايز احب وحده في السن ده حروح اكلمه قدام اهلها وده صعب وانا كان قصدي لما قلت ان انا ملقتش البنت التفهمني انو صحابي لما نتكلم في مواصفات فتاه الاحلام ببقي لي مواصفات مختلفه عنهم خالص وهما بيقولوي انو ده صعب انك تلاقيها بس انا واثق اني حلقيه بس ده كان قصدي فقط لا غير مش معني كده اني ممكن احب في السن ده ده بالعكس انا البنصح صحابي انهم ميحبوش في السن ده ومحدش مقتنع برأي بس انا شايف انو صح وبقول ان ده حب اطفال وتسالي لان البنت او الولد مش بيبقو عارفين يعني ايه حب وانو ممكن يوصل لجواز وانا احب ان شريكه حياتي متكنش مظبطه قبل كده احبه تكون رزينه وهاديه واااااااااااااااااسف علي الاطاله بس بوضح رأي لأنك فهمتي غلط وبنصح اي حد في السن ده انو ميحبش لانو ده حب تسالي او طفولي ونادر اوي اوي اوي لمل بيكمل وارجو انك تكوني فهمتي (وكما تدين تدان) واسف تاني علي الطاله
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالأحد مايو 24, 2009 1:11 am

قصدك عمرى ماهعرف واحده الحب الى بجد بييجى من غير ترتيب له وأزاى بتقول فى حب ودلوقتى بتقول حب طفولى ماهو ياحب يابلاش (وأنا مكنش قصدى ـافهمك غلط أنا كنت بوصلك رأيى) farao flower
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالإثنين مايو 25, 2009 12:56 am

هو في حب في السن ده بس ده بديتو علشان كده اسمو (الحب الطفولي) وده مش منعدي انا ده من ناس عالمه في الحجات دي واحنا في الوقت بنخدو تسالي ممكن الواحد يحب في السن ده بس نادر لمل يلاقي اليحبو بجد بس ممكن يلاقي بس انا مش عايز اشغل نفس بيه دلوقتي وبعدين محبش اعمل حاجه مستخبيه وقابل البنت من وره اهلها اخليه لما اكبر ويبقي ع المكشف لان العلاقه في السر انا مرضهاش لاختي وارجو الرد و لو بالمعارضه
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالإثنين مايو 25, 2009 4:18 pm

برافووووووووووووووووووو عليك .عايزه أقولك أنى مصادفتش ولد بامبادئ دى سمعت عن ناس زيك بس فى الاخر بيتحولوا وعندى منتشر أوى موضوع الحب دى حتى لومكنتش عايز تشغل بالك بحاجه زى دى
تلاقى فى الدروس بقى لو أنتى البنت الوحيده فى الدرس وفى ولاد كتير تلاقى ولد ييجى يقولك انا ناقصلى ورق ممكن أصوره طب مافى ولاد كتير أشمعنا ورقى يعنى منك وطبعا ماتأدرش تقول لأ ويستحلاها بقى (ودى مش بيحصل معايا أنا بحكى عليا وعلى صحابى) تبقى قاعد فى الدرس وتلاقى حد سايب الدرس ومركز معاك وتحس أن المستر بيشرح فى وشك و و و و حاجات كتير ولو حد حاول يبينلك حبه وتيجى تصده يتعب نفسيا بقى ويحسسك بالزنب وتحس أنك ناوى تموت نفسك Evil or Very Mad
على العموم انا معاك فى رأيك ومبادئك الرائعه دى ويارب تفضل عليها cheers
(وعلى فكره أنتى ماشاء الله مخك كبير)
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالإثنين مايو 25, 2009 6:23 pm

شكرا علي الرد الجميل لاني كنت ممكن اتغير لان صحابي غير كده خالص وافكرت ان انا بس الغريب ومليش في اي حاجه وانتي ثبتيني علي رأي شكرا بس كنت عايز اعلق علي كلامك زي ما ولد بيعجب ببنت فا في بنات بتعجب بولادبرضو وحصل معايه قبل كده بس مش كتير بس الصراحه كنت بصدهم جامد اوي كنت بحس انهم حيتعبو نفسين واي بنت بتبصلي باجي ابصلها غلط او انفضله لاغيت ما تزهق ومن نحيت الدروس فسعات بنات بتخليني اشرحله حجات وفي الفصل قدام الناس كله لدجه ان اعز صحابي بيفتكروني مظبط معاه بس مش قيلهم بس بقلهم عادي ده اخويه علشان انا بعملهم زي اخواتي واخر مره حصل كده البنت كانت جريئه جدا كانت تنادين وتسألني بعد الامتحان وتراجع معايه بس م عارف ده اعجاب ولا صداقه ما علينا بس كنت عايز اقلك ان مش اللولد بس الي بيعجب بالبنت دي البنت كمان بتعجب بالولد وده مع صحابي واكترهم لانو واسيم جدا بس بيخدو علي الشكل مش اكتر لانو طايش جدا وده اعز اصحبي يعني عارف كل حاجه عنو

عدل سابقا من قبل اياد حاتم في الثلاثاء مايو 26, 2009 5:44 pm عدل 1 مرات
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 12:57 am

فضحط صحبك على النت .أنا عارفه أن فى بنات جريئه زياده عن الزوم وكتير بيعجبو بأولاد بس زى مابتعمل بالظبط نفض ولايهمك بس دى مينكرش أنك بتحس أنك مرغوب فيك يعنى وبتبقى شويه مبسوط بس متدايق فى نفس الوقت وماتسألنيش أزاى Exclamation Exclamation
أما البنت ألى قولت عليها فأنا معرفهاش بس هى حاجه من الاتنين(مش اليوم هه)يا أما معجبه بيك وبتحاول تأرب منك وتلفت نظرك يا أما وخده الموضوع صحبيه وزماله ومطنشه كلام الناس وممكن تكون الاتنين بس هو أنتى فى مدرسه مشتركه يعنى بنات وأولاد ولاأيه ظروفك أنتى Question أصل أنا فى مدرسة بنات بس وأدام مدرستى مدرسة ولاد بس بعيد عنك تحس أنهم معانا فى المدرسه Exclamation Exclamation Evil or Very Mad وبجد تبقى هاتخصر لو اتغيرت وحاول تعقل أصحابك وتكسب فيهم سواب والبنات بياخدوا فعلا بالشكل بس مش كلهم لو المستوا الدراسى عالى وخفة الدم الاتنين بيعملوا شغل معاهم وممكن البنت تبقى مش بتفكر فيه ومن كتر أهتمامه بيها تفتكر أنها بتحبه هو الحل أننا ...........مش عارفه أصل مافيش حل الصراحه Exclamation Exclamation ربنا يرحمنا برحمته cheers وعلى فكره أنا زمان كنت بذاكر مع أتنين زميلى فى الفصل وعادى جدا كنا بنذاكر لو عندنا مسابقه مثلا كده بس دى أيام أبتدائى دلوقتى كل واحد فى مدرسه ولما بنشوف بعض أو ناخد درس مع بعض ولاكأننا شفنا بعض بردوه قبل كده وهى دى الدنيا بس بجد لو أنتى مش بتحبها حاول ملتعودهاش عليك زياده عن الزوم علشان بعد كده ماتتجرحش وبالذات لوكانت بنت محترمه دى هايجرحها أوى لانها كررت تتنازل عن مبدأها علشانك ولما ماتوافقش أنت هاتحس أنها كانت مخدوعه فيك حتى لو عرفة سبب رفضك وأنك مابتحبش كده ولو أنتى فى مدرسه مشتركه يبقى ا لموضوع عادى بس الناس دايما أما بيسدقوا علشان أنا قبل كده كلمت ولد معايا فى الدرس على كشكول التصوير بتاعه ويومين ولاقيت البنت الى مظبط معاهاـ زى مابتقول ـ بعتالى بنت وبتسألنى أنا ليه علاقه بيه Question Exclamation وساعتها زوهلت( أه لو الناس تبقى فى حالها) وعلى فكره أحنا بنقول على البنت أو الولد ألى بيحبوا بعض ماشيين مع بعض مش مظبطين مع بعض Exclamation Wink
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 1:41 am

البنت دي انا قطعت علاقتي بيها وبقي الكلام كل فين وفين وانا مفضحتش صحابي ولا حاجه وانا في مدرسه مشتركه اه وكلامك صح انا ببقي مبسوط لاني مش واسيم للدرجه ومطايق برضو بس مش مهم

عدل سابقا من قبل اياد حاتم في الثلاثاء مايو 26, 2009 5:51 pm عدل 1 مرات
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 5:11 am

مرحب بالسياحه كلها يامرحب يامرحب cheers أنا كان قصى أن ماكنش لازم تقول أسمه وتقول أنه طايش هو مش فضيحه بس مش هاعرف أوصلك قصدى المهم ماتزعلش لو زعلت دى كان هظار مش أكتر ومدام مفهمتوش يبقى تقيل Wink وأنا شايفه أن مدام أخلاق الطلاب كويسه يبقى أحسن أنها تكون مشتركه علشان المنافسه فى المستوا الدراسى
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 5:42 pm

تصوري عندك حق المفروض مكنش قلت اسمو وانا مسحتو وعلي فكره هو تصرفاتو طايشه بس هو دمو خفيف وهو يعتبر نمبر ون هو و واحد تاني في اصدقائي مش صحابي يعني اكتر من صحاب اخوات وعارفين بعض من سنه 3 إبتدائي بس كنت عايز اسأل ان عدد الشافو الموضوع 45 مثلا يبقي الدخول من الزائرين او المشتركين 45 ولا الناس عددها 45 وشكرا
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 8:23 pm

بص هو تأريبا المشتركين 45بس داممكن يكون أحنا لما بنشوف حد رد ولا لأ لأنه بيتحسب كل ماتدخل الموضوع ولو كل ده على شان خاطر صحبك عادى هما أكيد مايعرفوهوش ومش هو الوحيد ألى أسمه كده ماتكبرش الموضوع وعفوا flower
مجنونة كووول
~:..مشرف..:~
~:..مشرف..:~
مجنونة كووول

انثى
المشاركـات : 144
البلد : شايف اللفة على يمينك؟بعدين يسارك؟ ايووووووووه هذا بيتنا
العمل : خلاص بطلنا شغل!!
المزاج : زاحفة>خخخ

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالجمعة مايو 29, 2009 6:56 pm

اولا شكرا على الموضوع يا اياد
انا من رأيي في حب بس في الزمن ده صعب تلاقي شخص تحبه ويحبك
خصوووووووووووووصا الشباب دايما بيشفوفو البنت من شكلها بس
محدش يبص من جوه بجد
انا خضت التجربة دي وطلعت منها من المولد بلا حمص
عشان كده انا شايفة ان الحب بعد الزواج احسن
وبعدين يا اياد انت 14 سنة يعني لسه فيك جزء من الطفولة
اوكي
وانصحك لاااااااااااااااااااااا تحب الحب وجع راااااااااااااااااااس
وبنات هالزمن مدلعة اووووووووووووييييييييي
وانت ولد كويس ومفيش داعي تتعب نفسك
بجد الحب الزمن ده مجرد اوهام ومشاكل
وبعدين
اي حاجة من ورى الاهل عيب
يعني لو اهلك يعرفوا ما عليش
بس من تحت لتحت مايجيش الكلام ده
وده رايي
ثانيا انا لاحظت انكم بتقلبوا المواضيع نقاش وشات
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ lol!
نصيحة لو عايزين رد اسرع علبة الدردشة تنتظركم بره
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ lol!
بالصفحة الرئيسية
اختكم ريم
ayaa
Cool Teen
Cool Teen
ayaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالجمعة مايو 29, 2009 7:24 pm

انا معاكى أن أحنا طولنا بس لوقرأتى من الاول هاتلاقى الردود أستفسارات فالزم تتطولى بس أكيد دى مش هايحصل تانى منى لن الموضوع كان مهم
اياد
Cool Teen
Cool Teen
اياد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحب في سن المراهقه   الحب في سن المراهقه I_icon_minitimeالأحد مايو 31, 2009 7:23 pm

هههههههههههه بس علبه الدردشه مش حلوه اوي بس ان شاء الله مش حطو lol! ل تاني

الحب في سن المراهقه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-